Dat plaatsie New York - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu Dat plaatsie New York - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu

Dat plaatsie New York

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

01 Oktober 2011 | Nederland, Zaandijk

Hoi allemaal,

Opa's en oma's bekijken altijd trouw de foto's en films van de reizen die wij maken. En vinden het altijd geweldig dat we dat allemaal doen.

Oma zat bij de kapper, en hoorde dat zij naar een stad ging waar je goed kan shoppen, namelijk New York.
Afgesproken was, dat we met oma in het najaar nog een weekje op vakantie zouden gaan, Italie ofzo. Totdat zij aan de etenstafel zegt: 'Dat Italië dat heb ik nou wel gezien, ik wil ook wel eens ver, ook lang vliegen zoals jullie doen. Lijkt me wel leuk om naar dat plaatsie New York te gaan, heb gehoord dat je daar goed kan winkelen'.
Even keek de familie Boschman elkaar aan... bedoelde oma nou echt dat ze naar Amerika wilt? De weken daarna kon oma het over niets anders hebben dan 'hoe heet dat plaatsie ook alweer?' Mijn moeder kennende, stiekem al wat gekeken op internet voor vliegtickets. Totdat oma zei: 'Nou zullen we dan maar eens gaan boeken?'

En zo komt het dat familie Boschman samen met oma voor 9 dagen naar het plaatsie New York gaat :)

Oma is al druk bezig, en heeft de koffer en stapels kleding al klaar liggen, klaar om ook een keer naar de andere kant van de wereld te vliegen, om daar kennis te maken met The City that Never Sleeps...

Zonnige groetjes vanuit Zaandijk,
Nathalie xxx

• 01 Oktober 2011 - 19:15

Braatjes:

Jeetje minna. Wat een happening. Ik ging gelijk Neww York zingen van Alicia die met die sleutels, oja Alicia Keys ofzo?? Gaat dat zo bij jullie. Je noemt een plaatsie en hop, we gaan. Is het nou Oma Boschman of Oma Overpelt? Ik reis mee hoor, Kijk trouwens wel uit voor Bedwansen in New York. De hotels stikken ervan.

Kus,
    De Braatjes

• 02 Oktober 2011 - 07:19

Familie Bosch Uitwe:

Vind alles goed...als jullie maar weer heel terug komen!

Veel plezier !

• 03 Oktober 2011 - 06:30

Karin:

Nou ze zijn nog maar net terug of ze gaan alweer!
    Heerlijk geniet er maar van hoor dat doen jullie goed!
    En steek oma overpè maar aan met het virus!
    Ik ben nog steeds herstellende van de jet-leg van America dus.....reken daar ook nog maar op!
    Enhhhh shopsse dan maar hè!
    Het word een lang avondje met de foto`s kijken want het worden er steeds meer!
    nou groetjes en liefs en tot gauw!
    xx

• 03 Oktober 2011 - 07:54

Tamara:

Wat gaaf zeg, om de Big Apple te gaan verkennen met je oma! Veel plezier alvast, ik zie dat jullie over anderhalve week al gaan. Heerlijk vooruitzicht, New York is gaaf!!!

• 12 Oktober 2011 - 19:49

Joyce:

OMA BOSCHMAN?

Nathalie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 'Jong geleerd is oud gedaan' Na het bezoeken van vrienden in Australie 2003 helemaal de smaak te pakken! Met paps en mams mee geweest de wereld rond, en sinds 2008 oud genoeg om mijn eigen weg te gaan. Al veel gedaan, maar nog veel te weinig gezien! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Actief sinds 12 Juni 2009
Totaal aantal bezoekers 51984