Konnichiwa! - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu Konnichiwa! - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu

Konnichiwa!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 April 2013 | Nederland, Zaandijk

Weer een jaar voorbij en tijd voor een nieuwe bestemming.
Natasja en Nathalie gaan er weer voor en vliegen 10 juli naar Tokyo!
Even versteld staan van de drukte en gekte om ons heen.
En natuurlijk even zo'n gigantisch zebrapad oversteken.

Na een x-aantal dagen Japen vliegen we door naar Beijing.
In 2005/2006 daar te hebben rond gelopen in de kou, nu eens zien hoe het hier in de zomer is. Na wat rond snuffelen reizen we door naar het zuiden tot aan Hong Kong.

Nu nog even oefenen om met stokjes te kunnen eten en dan zijn we er weer helemaal klaar voor!

• 14 April 2013 - 18:03

Tamara:

Klinkt als een geweldig plan, veel voorpret alvast!

• 15 April 2013 - 12:28

Bart :

Lijkt me waanzinnig tof, geniet!

• 23 April 2013 - 14:12

Sonja:

Dat doen jullie weer goed meiden. Lijkt mij helemaal te gek om even in die drukte te zijn met die enorme zebrapaden.

• 02 Mei 2013 - 22:47

Opa Bosch:

dat wordt weer een bijzondere reis voor jullie.ben benieuwd naar de film. groet, en blijf bij elkaar !

Nathalie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 'Jong geleerd is oud gedaan' Na het bezoeken van vrienden in Australie 2003 helemaal de smaak te pakken! Met paps en mams mee geweest de wereld rond, en sinds 2008 oud genoeg om mijn eigen weg te gaan. Al veel gedaan, maar nog veel te weinig gezien! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Actief sinds 12 Juni 2009
Totaal aantal bezoekers 51977