Terug naar Indonesië - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu Terug naar Indonesië - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu

Terug naar Indonesië

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Maart 2011 | Nederland, Zaandijk

Hoi allemaal!

Dit jaar zijn Natasja en ik wat vroeger dan normaal.... Maar de tickets voor een nieuwe reis zijn geboekt! Deze zomer gaan we weer terug naar het oosten. We vertrekken voor vier weken naar het Indonesische eiland Sulawesi.
Plannen: Advanced Dive Course volgen, beetje cultuur opsnuiven, misschien wat hiking, en verder lekker genieten van het lekkere eten, mooie stranden en de onderwaterwereld. Het duurt nog eventjes.... maar we gaan, en dat is een fijn idee.

Groetjes, Nathalie

• 07 Maart 2011 - 08:33

Sonja:

Geniet er maar van, de voorpret kan ook heerlijk zijn al duurt het inderdaad nog even.
    Liefs,
    Mama

• 29 Juni 2011 - 19:26

Tamara Hooijman:

Geweldig vooruitzicht! En wat grappig dat je hier ook een 'vrienden'functie hebt, dat wist ik helemaal niet! Succes met aftellen, benieuwd naar je verhalen. En voor je advanced is een nachtduik echt een tip!!! Veel plezier alvast, Tamara

Nathalie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 'Jong geleerd is oud gedaan' Na het bezoeken van vrienden in Australie 2003 helemaal de smaak te pakken! Met paps en mams mee geweest de wereld rond, en sinds 2008 oud genoeg om mijn eigen weg te gaan. Al veel gedaan, maar nog veel te weinig gezien! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Actief sinds 12 Juni 2009
Totaal aantal bezoekers 51992