Nieuwe reis - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu Nieuwe reis - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Nathalie Boschman - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Juni 2010 | Nederland, Zaandijk

Hey!
Daar ben ik weer.
Het is nu bijna een jaar geleden dat Natasja en ik samen naar de Filipijnen en Maleisië vertrokken. Dit jaar doen we dat met z'n twee nog eens dunnetjes over, maar deze keer vertrekken we richting westen.

Maandag 12 juli vertrekken wij naar Panama en Costa Rica. Tijdens de voorbereidingen voor mijn examengesprek kreeg ik een sms van Natasja. Nog geen week later hebben we de tickets geboekt.
Wat de plannen precies zijn weten we zelf ook nog niet. wel weten we dat we weer 4 prachtige weken voor de boeg hebben. Op 12 augustus zijn wij weer terug.

De verhalen van de komende reis kunnen jullie weer lezen op deze site.

Groetjes,

• 18 Juni 2010 - 13:26

De Braatjes:

Jeetje wat leuk zeg.
    Toch geen Egypte?
    Zo zie je maar weer het loopt altijd weer anders als je denkt.
    Ik ga jullie zeker weer volgen in deze reis.
    Veel plezier met de voorbereidingen want dat is altijd al leuk.

groetjes
    De Braatjes xxxx

• 18 Juni 2010 - 17:56

Sonja:

Hallo dames,

Niet te geloven gaan ze nog eerder op vakantie dan ons.
    We gaan wel dezelfde richting op maar er zitten nog wel een aantal kilometers tussen.
    Ik wens jullie een hele fijne reis toe en natuurlijk weer veel duik plezier.

Groetjes, Mama

Begin alvast maar met wat spaans te leren weer eens wat anders dan een duikboek van 250 pagina's.

• 04 Juli 2010 - 05:30

Opa Boschman:

Leuk meiden, hou ons goed op de hoogte. Groet.

• 06 Juli 2010 - 14:45

Karin:

Hay Nathalie!!
    Wat kan alles toch ineens weer anders lopen he!!
    Zo ben je met het een bezig denk je aan weer wat anders en gaat het uiteindelijk weer een hele andere kant op!!
    je weet wel wat ik bedoel!
    Maar dit zijn weer hele te gekke plannen hoor!!
    Ik zou zo mee willen!
    Gaan jullie maar weer lekker genieten en beide bij komen van een drukke tijd en toch weer veel leuke en mooie dingen zien en beleven!
    We gaan je weer volgen via je mail,vind ik altijd leuk met reisverhalen!!
    Heel veel plezier alvast en doe voorzichtig!!
    [oppassen voor Orang Oetangs he!!]
    hahaha
    liefs Karin!!

• 14 Juli 2010 - 18:16

Opa Bosch:

Hallo meiden...goed aangekomen in Panama City?
    Wel een lange zit he !
    Hoop gauw wat van jullie te horen hoor !

Groet .

• 17 Juli 2010 - 10:52

Braatjes:

He meiden, jullie zijn al weg? Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Alles goed daar?
    Hoop gauw iets van jullie te horen.

dikke kus De Braatjes

Nathalie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 'Jong geleerd is oud gedaan' Na het bezoeken van vrienden in Australie 2003 helemaal de smaak te pakken! Met paps en mams mee geweest de wereld rond, en sinds 2008 oud genoeg om mijn eigen weg te gaan. Al veel gedaan, maar nog veel te weinig gezien! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Actief sinds 12 Juni 2009
Totaal aantal bezoekers 51997